میلیارد بعدی: گفتگو با رئیس اجرایی کیوا جولی هانا

تیم کیوا در موزه تاریخ رایانه برای "میلیارد بعدی: گفتگو با مدیر اجرایی کیوا" صندلی جولی هانا »

میلیارد بعدی: گفتگو با رئیس اجرایی کیوا جولی هانا

نویسنده مارگریت گونگ هنکوک

رئیس اجرایی کیوا جولی هانا در مرحله CHM برای رویداد مرکز نمایی ، "The Next Billion" ، در 16 نوامبر 2016 پیشرفت های بزرگ در جهان اغلب نابرابری ها را در جهان تشدید کرده است. کم نیازمندان بیشترین پیشرفت را می بینند و نیازمندان بیشترین کمترین را می بینند - به ویژه میلیارد نفر که با کمتر از یک دلار در روز زندگی می کنند. - بیل گیتس ، بنیانگذار مایکروسافت و نیکوکار

در میان کارآفرینان دره سیلیکون ، صحبت از میلیارد بعدی غالباً تصوراتی را در مورد ایجاد شرکت بعدی "اسب شاخدار" ایجاد می کند که ارزش خصوصی آن به 1 میلیارد دلار می رسد. نوآوری در فناوری و ارزش گذاری اقتصادی اغلب دست به دست هم می دهند. اما تاثیر اجتماعی چیست؟ تعداد فزاینده ای از مبتکران و کارآفرینان روی میلیارد بعدی متمرکز شده اند - یک میلیارد نفری که از نظر دیجیتالی محروم هستند ، بسیاری از آنها در فقر شدید ، در سطح جهانی و محلی زندگی می کنند. به عنوان مثال ، از زمان اولین وام خود به یک ماهی فروشان در اوگاندا ، کیوا ، بزرگترین بازار تراکم مردم جهان برای کارآفرینان محروم ، به مردم اجازه داد تا از طریق اینترنت به کارآفرینان کم خدمات وام بدهند. کیوا بیش از یک میلیون وام به بیش از 2.1 میلیون کارآفرین در 82 کشور جهان سرمایه گذاری کرده است ، در مجموع نزدیک به 1 میلیارد دلار با نرخ بازپرداخت بیش از 97 درصد.

در 16 نوامبر ، من خوشحال بودم که فرصتی برای بنشینید و با جولی هانا گفتگو کنید و در مورد "میلیارد بعدی" بحث کنید. این رویداد بخشی از مجموعه مرکز نمایی در CHM و همچنین هفته کارآفرینی جهانی بود که هر ماه در نوامبر در 160 کشور برگزار می شد. جولی یک تکنسین ، کارآفرین ، سرمایه گذار و مشاور است که با شرکت های هدفمند برای حل بزرگترین چالش های بشریت کار می کند. او مدیر اجرایی Kiva ، پیشگام وام دهی به همتا و بزرگترین بازار سرمایه گذاری جمعی در جهان برای کارآفرینان کم برخوردار است. جولی با ایفای نقش از مدیرعامل تا موسس و مدیرعامل ، پیشگام محصولات بوده و شرکت هایی را رهبری کرده است که به میلیون ها نفر اجازه ارتباط ، ارتباط و همکاری جهانی را داده اند ، از جمله Healtheon (WebMD) ، onebox.com (Unwired Planet) ، Portola (توسط Netscape خریداری شد) ، و مبتکر منبع باز Scalix. حنا به رسمیت شناختن چشم انداز و تأثیر جهانی آن بر پیشرفت اقتصادی و اجتماعی ، به عنوان نماد زن ایالات متحده APEC انتخاب شد و برنده جایزه توانمندسازی جهانی 2016 است. در سال 2015 باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا او را به عنوان سفیر ریاست جمهوری برای کارآفرینی جهانی منصوب کرد.

برای معرفی جولی ، پنج شماره کلیدی در اینجا آمده است:

جولی هانا ، سفیر ریاست جمهوری درکارآفرینی جهانی ، سخنرانی برای مرکز نمایی در هفته جهانی کارآفرینی > pp جولی هانا ، سفیر ریاست جمهوری در کارآفرینی جهانی ، در حال سخنرانی برای مرکز نمایی در هفته جهانی کارآفرینی

در طول شب ، جولی ارائه بینش های دقیق ، استناد به آمار فعلی در مورد فن آوری و روند جمعیتی ، و تجربیات شخصی با مردم از رئیس جمهور اوباما به روستایی در آفریقا به اشتراک گذاشت. در اینجا نمونه ای برای افزایش اشتها آورده شده است.

طرز فکر کارآفرینان

به عنوان کارآفرینان ، اساس کارآفرینی ابتدا یک ذهنیت است. پیگیری بی وقفه راهی بهتر. آینده ای که می خواهید در آن زندگی کنید و پیش از دیگران می بینید. این یک نارضایتی ذاتی از وضعیت موجود است. در اوایل دهه 90 ، روح دره درباره تغییر جهان پیش از این کلیشه ای در [نمایش HBO] سیلیکون ولی بود. چگونه می توانیم آن روح تفکر در مورد حل این مشکلات در مقیاس جمعی را دوباره بازیابی کنیم؟ هدف من این است؟ این یک فرایند تکراری است تشخیص آنچه در آن وسواس دارید آن [چیزی] که شما فقط نمی توانید در مورد آن فکر نکنید. وقتی می خواستم یک شرکت را انجام دهم ، این فیلتر من است. اختراع ، کمیابی مادر نوآوری است. این ایده وجود دارد که گرسنه شدن راه موفقیت شماست. به به حداقل در روزهای اولیه گرسنگی بسیار متمرکز است. - جولی هانا ، کیوا

دموهای شرکت

در بخشی از شب ، ما دموی رهبران تعدادی از سازمانها را تحت تأثیر قرار دادیم. "میلیارد بعدی" در سراسر جهان:

Aganza: "پلتفرمی که تولیدکنندگان و توزیع کنندگان را قادر می سازد تا محصولات انرژی را برای 1 میلیارد مشتری خارج از شبکه جهان مقرون به صرفه کنند." کیوا : "ما دنیایی را تصور می کنیم که در آن همه مردم قدرت ایجاد فرصت برای خود و دیگران را دارند." NexLeaf Analytics: "ما دستگاه های بی سیم و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها را توسعه می دهیم ، مقیاس بندی می کنیم و از آنها پشتیبانی می کنیم که سلامت عمومی جهانی را بهبود می بخشد و محیط. می توانند به تمام اطلاعات رایگان ویکی پدیا دسترسی داشته باشند ، حتی اگر آنها نتوانند هزینه داده تلفن همراه را بپردازند. " از چپ به راست: نسخه نمایشی محصول Worldreader در ویترین شرکت ها در "The Next" بیلیون ”شبکه و جولیا هانا و مدیر اجرایی نمایی مارگریت گونگ هنکوک در گپ آتشین

در طول بحث گسترده ما ، جولی بینش های خود را در مورد سایر سوالات مهم به اشتراک گذاشت ، از جمله: چگونه کارآفرینان زندگی آینده را تغییر می دهند بیلیون؟ چگونه از فناوری به عنوان نیرویی برای دموکراتیک سازی دسترسی و فرصت استفاده می شود؟ نقاط داغ در سراسر جهان برای کارآفرینی کجا هستند و سیلیکون ولی از آنها چه می تواند یاد بگیرد؟ وظایف مثبت دولت چیست؟ آیا راهی برای برچیدن انتخاب غلط بین هدف و سود وجود دارد؟

مکالمه کامل را مشاهده کنید:

راهنمای بحث

میلیارد بعدی < img src = "https://cdn-images-1.medium.com/max/426/1*KNwSU5euMaDqiedLk61KRw.png">

درباره مرکز نماییCHM

مرکز نمایی موزه تاریخ رایانه میراث کارآفرینی را - و آینده را پیش می برد - ثبت می کندو نوآوری در سیلیکون ولی و سراسر جهان. این مرکز به بررسی افراد ، شرکت ها و جوامعی می پردازد که تجربه انسانی را از طریق نوآوری در فناوری ، ایجاد ارزش اقتصادی و تأثیرات اجتماعی تغییر می دهند. مأموریت ما: اطلاع رسانی ، تأثیرگذاری و الهام بخشیدن به نسل بعدی مبتکران ، کارآفرینان و رهبرانی که جهان را تغییر می دهند.

درباره نویسنده

مارگریت گونگ هنکوک مدیر اجرایی بنیانگذار مرکز نمایی موزه تاریخ رایانه است که به تصرف میراث اختصاص داده شده است. - و پیشبرد آینده - کارآفرینی و نوآوری در سیلیکون ولی و سراسر جهان. مارگریت برای دانشجویان دانشگاه سخنرانی کرده ، سیاست گذاران ارشد را مطلع کرده و به رهبران تجاری بیش از 25 کشور ارائه کرده است.

در ابتدا در www.computerhistory.org منتشر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد