ماهی

ماهی

"من نمی دانم کراکن گفت: "آن را دریافت".

"مطمئن نیستم که من هم چنین کاری می کنم." p> "کمدین های وحشتناک؟" کراکن را تمام کرد.

"بله" ابر پاسخ داد.

"من می خواهم به آن بچسبم" گفت کراکن.

"موفق باشید" ابر را گفت و دور شد در باد.

"هی ابر" به نام کراکن.

"بله؟" ابر را فریاد زد.

"اگر حرفهای خوب ماهی می شنوید" با تمسخر کراکن گفت:

-

www.littlefears.co.uk

مراقب تالاب ها

مراقب تالاب ها

5 نوع اکوسیستم تالاب و محل یافتن آنها

طلوع خورشید خورشید در میسوری توسط عکس داگ هلمرز /USFWS

ممکن است هنگام عبور از کنار آنها متوجه تالاب نشوید ، اما احتمال اینکه آنها را ببینید چه رانندگی تا ساحل ، نزدیک رودخانه جنگل یا حتی در مزرعه ای در داکوتاس. در مکانهایی که ما آنها را تالاب می نامیم تنوع زیادی وجود دارد و ارزش بررسی دقیق آنها را دارد.

تالاب چیست؟

تالاب ها سرزمین هایی هستند که در بعضی از اوقات آب روی آنها دارند - مانند جزر و مد زیاد یا در بهار - یا دارای آب بسیار کم عمق باشد. به چیزی بین دریاچه و آن گودالی فکر کنید که پس از باران شدید در حیاط خانه شما تشکیل می شود.

نوع تالاب با توجه به نحوه تشکیل آن تعیین می شود (از کجا آب می آید) ) انواع گیاهان یافت شده در آنجا محل عکس کورتنی سلی /USFWS.

باتلاق ها ، باتلاق ها و باتلاق ها ، اوه من

باتلاق ها درختان یا بوته هایی دارند. مرداب ها فاقد آنها است ، اما محل زندگی چمن ها و گیاهان علفی دیگر است. باتلاق ها و استخرهای بهاری در اثر بارندگی و بوسیله آبهای زیرزمینی تشکیل می شوند. همه نام های ما برای این مکان های مهم می توانند به ما اشاره کنند که آنها از چه زندگی پشتیبانی می کنند.

در زیر چند نمونه از تالاب ها آورده شده است ، و برخی مکان ها می توانید آنها را کشف کنید:

نمک شور

مرداب های نمکی در مناطق جزر و مدی نزدیک ساحل یافت می شوند ، جایی که آب شیرین با آب شور مخلوط می شود. آنها معمولاً از تمام نیروی اقیانوس باز محافظت می شوند اما چندین بار در روز آب گرفتگی می کنند. شایعترین گیاهان علفهای مقاوم به نمک هستند که می توانند به مزارع یونجه آبکی شباهت داشته باشند. برخی از شهرک نشینان اولیه اروپا در واقع "یونجه نمک" برای دام های خود برداشت کردند. باتلاق های نمکی زیستگاه خوبی برای پرندگان آبزی ، خرچنگ ها ، صدف ها و بسیاری از گونه های ماهی فراهم می کند. بسیاری از پناهگاه های ملی حیات وحش در امتداد سواحل شرقی و خلیج فارس دارای شوره زار است. پناهگاه ، نیوهمپشایر. عکس: Matt Poole /USFWS

گونه های قابل توجه: چوب خرد ، گندم ، ریل سیاه ، موش برداشت شوره زار ، قارچ بزرگ ، خرچنگ کمانچه ، اردک سیاه.

پناهگاه های قابل توجه: E.B. Forsythe ، Wertheim ، Chincoteague ، Billy Frank Jr. Nisqually.

Mangrove Swamp

حرا بوته ای است و ارتفاع آن معمولاً به کمتر از 10 فوت می رسد. آنها در آب شور رشد می کنند و در مناطق ساحلی در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد می کنند. بیشتر باتلاق های حرا در ایالات متحده در فلوریدا یافت می شود ، و لکه های کوچکتر در سواحل تگزاس و لوئیزیانا وجود دارد. سیستم ریشه ای متراکم آنها زیستگاه خوبی برای بسیاری از گونه های ماهی ، صدف و سایر گونه ها فراهم می کند و همچنین به کاهش تأثیر طوفان در مناطق ساحلی کمک می کند. دانه های حرا می توانند روزها در اقیانوس زنده بمانند ، گاهی اوقات برای راه اندازی مستعمرات جدید در کیلومترها از محل شروع سفر می کنند.

عکس: استیو هیلبراند /USFWS حرا سرخ. عکس: NPS

گونه های قابل توجه: حرا قرمز ، پلیکان قهوه ای ، گوزن اصلی ، تمساح آمریکایی.

پناهگاه های قابل توجه: جزایر ده هزار ، ج.ن. "Ding" Darling ، Breton ، Vieques.

Bottomland Hardwood Swamp

چوب های سخت Bottomland معمولاً در جنوب ایالات متحده یافت می شوند ، معمولاً در مجاورت رودخانه ها و سیلاب های فصلی. برای بسیاری ، این تصویر یک باتلاق است: جنگلهای عمیق با درختانی که از آبهای تاریک و کند حرکت می کنند ، شاید یک تمساح از زیر بانک نگاه می کند.

عکس: George Gentry /USFWS

آنها پناهگاه های حیات وحش هستند - بیش از 600 گونه گیاه وجود داشته استمستند در پناهگاه ملی حیات وحش Okefenokee ملی جورجیا به تنهایی. . عکس: USFWS

گونه های قابل توجه: لک لک چوب ، گلیگ تمساح ، اردک چوبی ، گلوله شاخک دار ، تمساح آمریکایی ، سرو طاس ، تاپلو آب ، صمغ سیاه.

پناهگاه های قابل توجه: Atchafalaya ، St. کاترین کریک ، رودخانه کش ، یازو ، ساوانا.

چاله های چمن

این باتلاق های آب شیرین در چمنزارهای میانه غربی بالا ، به ویژه داکوتاها و مینه سوتا یافت می شوند. فرورفتگی هایی که با عقب نشینی یخچال های طبیعی در حدود 10 هزار سال پیش ایجاد شده اند ، در طول بهار پر از آب می شوند و زیستگاه مهمی برای پرندگان آبزی و بسیاری از گونه های دیگر فراهم می کنند. در حقیقت ، منطقه دشت چاله اغلب "کارخانه اردک" آمریکا نامیده می شود ، زیرا حدود نیمی از اردک های قاره حداقل بخشی از سال را در آنجا می گذرانند. چاله های چمنزار یک منبع مهم آب هستند و به شارژ مجدد سفره های زیرزمینی کمک می کنند.

عکس: USFWS

گونه های قابل توجه: بیلچه شمالی ، پنبه ای ، گل مایل به آبی ، کمترین سطح داخلی.

پناهگاه های قابل توجه: پناهگاه ملی حیات وحش Arrowwood National؛ مناطق مدیریتی مدیسون ، دریاچه های شیطانی و تالاب های واوبای.

باتلاق شمالی

باتلاق های شمالی اغلب در شمال ایالات متحده ، از جمله آلاسکا یافت می شوند. آنها بیشتر آب خود را از بارش دریافت می کنند و تخلیه ضعیفی دارند. گیاهان به دلیل کمبود اکسیژن و مقدار زیاد اسید به خوبی تجزیه نمی شوند ، بنابراین باتلاق ها لایه های مغذی غنی در قسمت پایین ایجاد می کنند.

گیاهان پارچ حشرات را به دام می اندازند و" هضم می کنند ". عکس: پاتریک کالینز /USFWS

بسیاری از گونه ها سازگاری ویژه ای دارند که به آنها اجازه می دهد در آنجا زنده بمانند ، مانند گیاهان پارچ و sundews ، که برخی از مواد مغذی خود را از حشرات حبس می کنند. "https://cdn-images-1.medium.com/max/426/0*hRQvPLa4uoa9TpyU"> خزه اسپاگنیوم اسفنجی از ویژگی های بسیاری از باتلاق های شمالی است. عکس: Gary Peeples /USFWS عکس: کن استورم /USFWS

گونه های قابل توجه: لاک پشت باتلاق ، صنوبر سیاه ، مگس خوار سمت زیتون ، گلوله کنتیکت.

پناهگاه های قابل توجه: دره کنعان ، تتلین ، Umbagog ، Aroostook ، Agassiz.

چگونه می توان شما به این مکانهای خاص کمک می کنید؟

بیرون بروید و بازدید کنید! پناهگاه های ملی حیات وحش بسیاری علاوه بر موارد ذکر شده در بالا که دارای تالاب هستند ، وجود دارد و حتی برخی از آنها تالابهایی با اهمیت بین المللی تعیین می شوند (که به آنها سایتهای رامسر نیز می گویند). در نزدیکی خود می توانید پناهگاه ملی حیات وحش پیدا کنید. >
    تمبر اردک بخرید. نه تنها یک اردک اردک شما را به هر پناهگاه حیات وحش ملی که هزینه ورودی را می گیرد ، وارد می کند ، بلکه پول خریدهای شما مستقیماً صرف حفاظت از مناطق مرطوب می شود - بیش از 5.7 میلیون هکتار از سال 1934 تاکنون. داوطلب. ایالات متحده از سال 1800 بیش از نیمی از تالاب های خود را از دست داده است ، اما پروژه های مرمت در سراسر کشور در حال انجام است. می توانید داوطلب شوید ، یا در مورد برخی از برنامه هایی که به بازیابی تالاب های نزدیک شما کمک می کند ، یاد بگیرید. عکس: استیو هیلبراند /USFWS

    تالاب ها آب ما را تمیز می کنند ، به کاهش سیل و فرسایش کمک می کنند ، و می توانند فوق العاده زیبا باشند. آنها برخی از سازنده ترین اکوسیستم های جهان هستند که برای هزاران گونه از جمله گونه های در معرض خطر انقراض که در هیچ جای دیگر قابل مشاهده نیستند ، مواد غذایی ، سرپناه و پوشش فراهم می کنند. بایستید و نگاهی دوباره بیندازید. یک دنیا کامل در آنسوی سرزمین خشک منتظر است.

    توسط کریستوفر دیتس ، برنامه پرندگان مهاجر

بهبودی از داخل

بهبودی از داخل

دیدگاه های اولین زن بومی که تاکنون به عنوان رابط ماهی و حیات وحش ایالات متحده به عنوان رابط بومیان آمریکا خدمت کرده است

Crystal Leonetti ، متخصص امور بومی آلاسکا برای خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده در آلاسکا

مشاوره نوشتن: اگر ماهی ها گاز می گیرند ، ماهیگیری را متوقف نکنید

مشاوره نوشتن: اگر ماهی ها گاز می گیرند ، ماهیگیری را متوقف نکنید

هنگام الهام گرفتن ، کاملاً استفاده کنید

اعتبار تصویر: Quangpraha در Pixabay

دوست من تایلر یک بار داستانی درباره یک سفر ماهیگیری تعریف کرد که با پدرش رفته بود. وی گفت که آنها طی چند روز اول حتی یک ماهی صید نکردند ، اما پس از آن - چون می خواستند روز آخر را جمع کنند - ماهی شروع به گاز گرفتن کرد.

تایلر و پدرش بعد از یک ماهی صید کردند دیگری هنگام غروب خورشید آنها قصد نداشتند خیلی دیر بیرون بمانند ، اما تا زمانی که ماهی گاز می گرفت ، حاضر به توقف نشدند.

آنها ساعت ها در دریاچه ماندند و ماهی های خود را یکی پس از دیگری در دست گرفتند. سرانجام آن یک شب آخر هفته ماهیگیری خود را بازخرید کرد ، و آنها با عرق و لبخند با ماهی اضافی به خانه رفتند.

بعد از سالها بود که فهمیدم داستان تایلر یک قیاس مفید برای نوشتن است. بعضی روزها ماهی ها گاز می گیرند و بعضی روزها دیگر.

من صدها داستان در مورد بلوک نویسنده خوانده ام - که معادل ادبیات آن یک روز بد ماهیگیری است. همه ما می دانیم که آن روزها چه حسی دارند.

گاهی اوقات من نمی توانم یک جمله منسجم را با هم ترکیب کنم. من یک ساعت پشت کامپیوترم می نشینم و همان پاراگراف را اصلاح می کنم. احساس ناامیدی ، عدم تولید و عدم روحیه می کنم. در آن روزها ، با خواندن یا پیاده روی الهام می گیرم. سپس "ماهیگیری" را ادامه می دهم ، اما می دانم که ممکن است قلاب بزرگ کردن آن روز سخت باشد.

اما تعداد کمی از نویسندگان در مورد طرف دیگر معادله صحبت می کنند: روزهای خوب ماهیگیری. داستان های گاه و بیگاهی که درباره روزهای خوب نوشتن پیدا خواهید کرد ، چنان با اشاره به "موزه" و "حالت های جریان" سرگردان هستند که فاقد هرگونه کاربرد عملی هستند. این روزهای نادر نوشتن که الهام می گیرد؟

10 نقل قول که برای شروع نوشتن ته شما را محکم می کند این نقل قول ها سوخت برای creativewritingcooperative.com

چگونه می توان در هنگام گاز گرفتن ماهی از مزایا استفاده کرد

هر چند وقت یک بار ، نوشتن احساس راحتی می کند. انگشتانم از طریق کلیدها پرواز می کنند و مفاهیم جدیدی را از جایی در اعماق درون تولد می کنند. سردبیر داخلی من در حالی که ماهی یکی پس از دیگری روی خط ادبیاتم صید می کنم خاموش می شود و قلم قرمز خود را می پوشاند.

امیدوارم این احساس را بدانید زیرا شگفت انگیز است. این یکی از مواردی است که به من اعتماد به نفس می دهد تا به نوشتن ادامه دهم.

وقتی این لحظات افسانه ای رخ می دهد ، تا زمانی که بتوانم نوشتن را ادامه می دهم. من تا دیروقت بیدار می مانم ، از سایر سرگرمی های خود چشم پوشی می کنم و در کامپیوترم می مانم. من سعی می کنم تا آنجا که ممکن است در منطقه بمانم.

همانطور که هنری دیوید تورو توصیه کرد ، "وقتی گرما در شماست ، بنویسید. نویسنده ای که ضبط افکار خود را به تعویق می اندازد از اتوی سرد شده برای ایجاد سوراخ استفاده می کند. "

در اینجا چند ایده برای کمک به شما در نوشتن در حالی که گرما وجود دارد

به عنوان یک نویسنده ، روزهای زیادی خواهید داشت که ماهی نمی گیرید. تو تنها نیستی. هر نویسنده ای همان احساسی را دارد که اکنون احساس می کنید. وظیفه شما این است که تسلیم نشوید. به دنبال الهام باشید. نگاهی بهراه رفتن. به موسیقی گوش دهید. برای دویدن بروید. سپس به ماهیگیری ادامه دهید.

اما در آن روزهای خوش شانس که الهام شماست ، از مزایای کامل استفاده کنید. هر چیز دیگری را رها کنید و یک قلم بردارید. لحظه را غنیمت بشمارید - حتی اگر این به معنای نوشتن تا ساعت 1 بامداد باشد.

همه چیز را مکث کنید و بنشینید

اگر آنقدر خوش شانس هستید که الهام بگیرید وقتی در خانه هستید و یک خانه دارید چند دقیقه فرصت ندارید ، پشت میز خود بنشینید و بنویسید ، بنویسید ، بنویسید. گاهی اوقات با 15 دقیقه الهام بخش ، می توانید بیش از 3 ساعت زمان نوشتن استاندارد ، صفحات بیشتری ارائه کنید. ) وقتی به ایده هایی برای مقاله ، عنوان یا موضوع جالب نوشتن فکر می کنید ، بلافاصله آنها را یادداشت کنید. اگر وقت دارید که داستان کاملی را که در ذهن شما است بنویسید ، دنبال آن بروید. اما اگر وقت ندارید آن را عملی کنید ، حداقل نقل قول های کلیدی را که به ذهنتان خطور می کند بنویسید. فقط موضوع سطح بالا را ننویسید ؛ کلمات واقعی را که می خواهید استفاده کنید بنویسید. با این کار به شما کمک می کند جزئیات فنی ایده را بچرخانید ، که می تواند به شما کمک کند داستان را بعدا زنده کنید.

از تلفن خود استفاده کنید

یادداشت ها را در تلفن خود بگویید. گاهی اوقات ایده ای در زمان ناخوشایندی مانند زمانی که رانندگی می کنم به من ضربه می زند. برای من مفید است که یادداشت های صوتی را برای به دست آوردن اصل ایده در حالی که مفهوم تازه است ضبط کنید مفید است. ایده هایی که در رویاهای شما به ذهن شما می رسد را یادداشت کنید. برخی از بهترین ایده ها زمانی اتفاق می افتد که مغز ما در سرزمین رویایی آزاد است.

لحظه را غنیمت بشم

حتی اگر نیمه شب با یک ایده از خواب بیدار شوید ، حتی بهتر ، از رختخواب بلند شوید و در مورد آن بنویسید. خواب می تواند کمی صبر کند در حالی که در ماهی خاویاری عظیم روی خط خود قرار می گیرید.

اگر ماهی ها گاز می گیرند ، ماهیگیری را متوقف نکنید. شما ممکن است بتوانید ماهی کافی را جبران کنید تا تمام آن شبهای ماهیگیری بد را جبران کنید.

آیا می خواهید زندگی و حرفه خود را شارژ کنید؟ در خبرنامه ایمیل من مشترک شوید و از وبلاگ من بازدید کنید ، جایی که ایده هایی پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند تا یک رهبر و یادگیرنده قوی تر شوید.

ماهی از آب خارج می شود

ماهی از آب خارج می شود

نوه من عاشق این ماهی "رنگی" است ، او دو نفر است

و {جدید} با کلمات ، "رنگی" کاملا درست به نظر می رسد ،

او گفت "چه کسی آن را خراب کرد خیلی خوب است؟ "

" گلها. " او گفت

من به او گفتم ، خوب این دیشب اتفاق افتاده است.

او یک شب در گل و لای خود گل می داد؟

من فکر نمی کنم من امشب اینجا مام مام بخوابم.

اون پسر بعضی وقتا چه جواهری میتونه باشه.